o mnie

O mnie


Nazywam się Sławomir Masłowski i od roku 2008 zajmuję się na co dzień i w pełnym wymiarze serwisem oraz wdrożeniami oprogramowania firmy z Katowic – Kamsoft S.A. Przede wszystkim specjalizuję się w programach medycznych KS-SOMED oraz KS-PPS. Posiadam duże doświadczenie oraz kilkadziesiąt referencji od klientów, z którymi dotąd miałem okazję pracować. Kompetencje, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy i łatwość w nawiązywaniu porozumienia to mocne strony mojej osoby, które działają na korzyść wzajemnej współpracy.

wdrozenie

Wdrożenie / Rozbudowa


Zakres działalności obejmujący ofertę jest kompleksowy. Informatyczna obsługa placówek medycznych obejmuje obszar usług począwszy od kontraktowania z NFZ poprzez dobór oprogramowania i sprzętu po całkowite uruchomienie systemu wraz z przeszkoleniem personelu medycznego. Obecnie działające systemy mogą podlegać szeregowi usprawnień bądź rozbudowie o dodatkowe funkcjonalności. Jeżeli jest taka potrzeba, istnieje również możliwość położenia lub rozbudowania istniejącej sieci komputerowej (okablowania itp.)

Pomoc doraźna


Jednorazowa usługa polegająca na bezpiecznym, zdalnym połączeniu do komputera, przy którym znajduje się użytkownik. Telefonicznie zostaje uzgodnione co należy poprawić, przy czym dużym ułatwieniem jest obserwowanie tego samego ekranu komputera przez obie strony. W przypadku braku możliwości rozwiązania napotkanego problemu za pomocą połączenia zdalnego, serwisant może pojawić się w placówce.

Umowa serwisowa


Zbiorcze rozwiązanie obejmujące opiekę nad posiadanym systemem informatycznym, sprzętem komputerowym, przeprowadzaniem rozliczeń z NFZ i wiele więcej.. Podpisanie umowy serwisowej odbywa się na podstawie indywidualnie dobranych potrzeb Klienta. Stały serwis oparty jest na miesięcznej stawce abonamentowej i pisemnej umowie zapewniającej stałą opieką nad systemem informatycznym. Oznacza to, że w każdej chwili gdy tylko zaistnieje taka potrzeba do Państwa dyspozycji jest kontakt telefoniczny do specjalisty, który może objaśnić rozwiązanie telefonicznie, podłączyć się zdalnie, bądź osobiście pojawić się na miejscu w placówce.

Do góry strony